wtorek, 17 lutego 2015

Alex Jonh

Hej kochani! Jak wam mijają ferie? Moje niestety się już skończyły i od poniedziałku chodzę do szkoły :/ A teraz przejdę do konkretów, przychodzę do was z jednym zwiastunem. Był on dla mnie ogromnym wyzwaniem, ponieważ miałam go zrobić tak jak go sobie wyobrażam, musiałam sama wszystko wymyślić, dobrać gify, muzykę, ale jestem zadowolona z efektu końcowego. A oto on:


Zapraszam was na bloga Alex <klik> i mam nadzieję, że zwiastun ci się spodoba, ale w razie jakichkolwiek zastrzeżeń od razu napisz do mnie, a ja go poprawię.

2 komentarze:

  1. jest cudowny ! <3 <3 Nie mogę przestać sie uśmiechać do ekranu . Będę u ciebie zawsze zamawiać ! Jesteś cudowna ! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba :) I z chęcią wykonam dla ciebie jeszcze jakieś zwiastuny :)

      Usuń