sobota, 31 sierpnia 2013

Clauduśka Duśka

A więc tutaj mam zamówienie dla ciebie . Mi się podoba . Do niektórych napisów nie potrafiłam znaleźć gifów . Ale nie wiem czekam na twoją opinię.
video
Przepraszam że tak przesyłam film ale jakoś nie umiem inaczej . Chociaż film znajduje sie na YT
Link do YT : http://www.youtube.com/watch?v=EFlaoXCLq50&feature=youtu.be
Link do bloga : live-your-life-honey.blogspot.com

Martyna

A więc wykonałam dla ciebie zwiastun . Mam nadzieje że ci się spodoba czekam na twoją opinię .

piątek, 30 sierpnia 2013

sobota, 24 sierpnia 2013

Capitan Pipes 3

I jeszcze jeden wykonany dla Ciebie :D I ta sama regułka co w poprzednich postach :D



tratatata ;3

bezpośredni link do YT ---------> <klik>
bezpośredni link to bloga -------><klik>

Capitan pipes 2

Tratatata kolejny zwiastun wykonany dla Ciebie :D Mam nadzieje że Ci się podoba :) i nadal proszę o nie usuwanie linku :)  Powiem szczerze że bardzo mi się podoba :)


bezpośredni link do YT -----> <klik>
bezpośredni link do bloga ------> <klik>

capitan pipes1 poprawione

Już poprawiłam tak jak chciałaś. :) Proszę o szczerą opinię :D

Mam nadzieje że Ci się podoba proszę o nie usuwanie linku z Twojego bloga do naszej strony :)

Bezpośredni link do bloga --------> <klik>
Bezpośredni link do YT -------> <klik>

środa, 14 sierpnia 2013

Veronica Malik

Przepraszam że tak długo czekaliście . Teraz chciałabym powiadomić Yeaah jaki i zamawiające że wyjeżdżam do niedzieli a potem w poniedziałek do końca wakacji . Przepraszam was za to bardzo ale to w końcu wakacje .
Bezpośredni link do YT --------------> <klik>
Bezpośredni link do bloga -------------> <klik>

Gonna Die ♥

A więc tutaj jest zamówienie Gonna Die ♥ dopiero potem pojawi się zamóienie Veronici czy jak to sie pisze hehehe 
 Bezpośredni link na YT -----------> <klik>
Bezpośredni link na bloga --------> <klik>

Hope

A więc po długiej przerwie wróciłam do was . Zamówienia miały być wczoraj ale nie mogłam wtedy przyjechać dlatego dziś dodaje zwiastuny . A oto zwiastun dla Hope
Bezpośredni link do YT -----------> <klik>
Bezpośredni link do bloga ----------> <klik>

niedziela, 11 sierpnia 2013

Moje

Zapraszam na mojego bloga ;3 Jeszcze dzisiaj powinno pojawić się jedno zamówienie :D A jak nie 
To jutro ;3 
Więc po raz kolejny zapraszam na mojego bloga 
Są momenty prawie +18 więc oglądasz na własną odpowiedzialność! 


Link do YT ------------> <klik>
Link do bloga ----------> <klik>

piątek, 9 sierpnia 2013

Capitan Pipes

Oto jedno z Twoich zamówień mam nadzieje że nie przeszkadza Ci to że dodałam urywki z teledysku what makes you beautiful  miało być w trzecim zamówieniu ale nie miałam co tu dodać a to pasuje. Tam również mogę wyciąć kilka innych :) 



Link do bloga ----------> <klik>
Link to YT ----------><klik>

*Od dzisiaj każdy zwiastun będzie wykonywany z takim intro. 

wtorek, 6 sierpnia 2013

Styles

Robiłam na szybko ale mi sie podoba . Myślę że tobie też .

Przykro mi Yeaah nie mogłam dać tego linka na końcu zbyt sie śpieszyłam


ι ♥ тнє ωαу ...

A oto mój drugi zwiastun wykonany tutaj . Myślę , że ci się spodoba . I czekam na twoją opinię
Bezpośredni link na YT ---------------><klik>
Bezpośredni link na bloga ------------><klik>
Jeśli ktoś chciałby do mnie przejść z kolejki Yeaaah to zapraszam :D


H.U.R.R.I

A oto mój pierwszy zwiastun wykonany tutaj . Myślę, że sprostałam twoim oczekiwaniom . Jeśli nie mogę poprawić.
Bezpośredni link do YT ------------> <klik>
Bezpośredni link do bloga ---------><klik>

niedziela, 4 sierpnia 2013

Witajcie !

Hejka . Będę tutaj nową stażystką . Staż mam od 04.08 - 18.08
Może coś o sobie . Mam na imię Ania ale mój pseudonim to Lola . Lola bo lubię te imię . Wykonuje zwiastuny od roku . Kiedyś prowadziłam swoją własną zwiastunownie ale została usunięta . Teraz będę tutaj z wami . Najbardziej lubię wykonywać zwiastuny z One Direction gdyż jestem Directioner . No i to chyba na tyle .
                                           
 A oto jeden z moich zwiastunówSerdecznie pozdrawiam Lola

FleeingDolphin

Powracam po krótkiej przerwie! Wraz z zamówieniem! Pracowałam nad nim długi czas ponieważ zaczęłam już dawno ale miałam zepsuty komp... Więc dodaje nareszcie! :D mam nadzieje że wam się spodoba bo mi się podoba *__*


Bezpośredni link do YT ------> <klik>
Bezpośredni link do bloga -------><klik>

Prosiłabym o szczerą opinię pod postem i o NIE USUWANIE  linku naszej strony ze swojego bloga!

sobota, 3 sierpnia 2013

Staż

Nie będę pisała do każdego z osobna. Myślę że i osoby które zamówiły zwiastuny bądź by chciały zamówić też by chciały wiedzieć co sądzę na temat naszych przyszłych stażystów ;3 Zacznę od tego że dużo a nawet bardzo dużo osób się zgłosiło. Nie będę wszystkich tu opisywać większość z was dostała odpowiedź negatywną w e-mail bądź na gadu gadu (Jeżeli takiej nie dostałeś zgłoś się pod tym postem być może pominęłam Cię szukając większości osób). Inni dostaną ja tutaj. Mówiąc inni mam na myśli osoby które zaciekawiły mnie bądź przy pomocy kilku słów jeszcze zaciekawią.

Zacznę od: Zilber777 -Ania



Tak więc zaciekawiła mnie ta jakże młoda jeszcze osóbka i powiem szczerze że nie mogłam doszukać się dużej ilości błędów a bardzo tego chciałam nie wierzyłam że ma ich tak mało jak na osobę która ma 12 lat! Ale przejdźmy do tego co się rzuca w oczy. Jest długo za długi! Film jaki dostałam trwa 3:50! Widziałaś u nas filmy? Moje np. trwają 1:40 - 2:50 to już naprawdę dużo za dużo nawet moje ponieważ powinien trwać do dwóch minut a czasami wyjdzie coś dłuższego no ale przyjmijmy że do trzech minut na naszej stronie żeby się wyrabiać w tym. Zraził mnie początek i to nawet bardzo z miejsca powiedziałam odpada wyłączam to! Ma odmowę! Ale coś mnie tknęło i kazało mi poczekać chociaż do dziesięciu sekund. Ale tym co mnie zraziło jest to że dodałaś te zdjęcie w stylu kosmosu na wstępie w ogóle pytanie po co Ci te zdjęcie? Zauważ jak to pokazuje w YT po prawej i lewiej czarne paski a na środku fioletowo tak słitaśnie i w ogóle. NIE! To jest to co mnie zraża zawsze. Działa to na mnie jakbyś wstawiła czerwone tło i rysowała na nim kwiatki! (moje rozumowanie jest trudne to zrozumienia). Bez podkładu tekstury czarne tło i jazda do kolejnych sekund. Kolejne. Rozumiem że chcesz pokazać główna bohaterkę z każdej strony ale serio aż tyle jej gifów? ;o stawało się to takie hmm nudne? Tak nudne! Kolejne w 0:31 nie mieści Ci się "J" i "A" (czasami jeszcze to się pojawiało) zmiana wielkości czcionki może? Albo czarne tło wtedy tego nie widać. Po tym masz gif Liama który się nie rusza dopiero na koniec [?] Zastanawiałam się długo po co zdjęcie domu? To jest zwiastun takich rzeczy się nie daje... Zdjęcia powinny być krócej pokazywane. I sam koniec bo dalej zastrzeżeń nie mam zdjęcie zniknęło a jest szare/czarne tło i już jest taki szok dla mnie że wku*wiałam sie na fiolet a na koniec uspokojenie nagle xD To by było na tyle co do Ciebie. 

Odpowiedź na zgłoszenie -Pozytywna 




Następna osoba to: Ellie

Nie mogłam przekierować dlatego dodaje w linku <klik>

I tu powiem tylko tyle że nie mam żadnego zastrzeżenia. Nie wiem czemu coś by się znalazło ale może mi się po prostu od wstępu podobało i uległam? Możliwe ;o To do mnie niepodobne! Byłam w szoku jak oglądałam Twoje filmiki Coś tam mi się obiło o uszy w którymś że masz źle wyciszoną ścieżke czy napis źle wchodził ale to się zdarza każdemu. No ale co z tego jak oglądając Twój profil znalazłam coś co mi się nie podoba! Chyba zrobię oddzielny regulamin dla osób zgłaszających się... Wydawało mi się że jeżeli do nas się zgłaszasz chcesz z nami współpracować a nie prowadzisz swój blog ze zwiastunami! Prosiłabym o konkretną odpowiedź co masz zamiar robić dalej na e-mail który znajdziesz w zakładce "kontakt". 

Odpowiedź na zgłoszenie -Do uzgodnienia

Następna osoba to: Revenge




Kolejna osoba zgłaszająca się mimo swojej strony? Nie patrzyłam kto jest adminem może jesteś tylko na stażu? Nie obchodzi mnie to szczerze pilnuje swojej strony na inne nawet nie zaglądam. Nie wiem nie pojmuje tego po co się zgłaszać jeżeli idziesz gdzie indziej? Prosiłabym o kontakt na ardes e-mail podany w zakładce "kontakt".
A co do Twojej twórczości. 
Koleżanka chciała napisy na zdjęciach? Serio?! To mi się nie podoba rozumiem raz czy dwa go umieścić ale ciągle? Mogłaś jej to wybić z głowy ale rozumiem ona chciała to zrobiłaś dobrze że mi to powiedziałaś to tego nie wliczam ale więcej nie warto tero robić to brzydko wygląda. Nie podoba mi się to że gify nie pracują tak jak powinny ;o zastanawiałam się nad tym ponieważ większość taka jest. To była zagadka dla mnie ;D Ale ją odkryłam! to znaczy tak mi się wydaję ;p robisz w movie maker? Jeżeli tak to nie jestem pewna czy jest tam taka opcja ale w większości programów jest nie wiem jak to się nazywa ale chodzi o spowolnienie ruchów albo przyśpieszanie może coś włączyłaś przed robieniem albo podczas? Bądź źle Ci zapisało? Chociaż jest jeszcze jeden sposób na to  :D może miałaś słabe gify i dlatego? Kolejna rzecz 0:37 - 0:41 zostaje bez muzyki. To jest no "słabe". Kolejne pokazujesz blondynkę a jak jest ostatnie spotkanie z matką to jest brunetka. O końcówka niebieskie tło?! Serio? wrr. Na koniec wyciszenie ścieżki dźwiękowej powinno być.
Ogólnie podoba mi się to jedynie to co wypisałam jest z d*py. 

Odpowiedź na zgłoszenie - Do uzgodnienia 

Następna osoba to: Kotexx





Ty to już wiesz wszystko ale opublikuje to co Ci napisałam dla innych. :) 
Podoba mi się zwiastun ale mam do niego kilka zastrzeżeń po pierwsze muzyka która nagle się kończy i zaczyna. Kolejne przydałoby się w tym miejscu wyciszenie ścieżki dźwiękowej i stopniowo naplątać na to kolejną jeżeli movie maker nie ma tego typu funkcji to po prostu inny program do przerabiana ścieżek np Acoustica Basic Edition albo audiacity (do tego drugiego potrzeba "lamy" znajdziesz ją na chomikuj) Kolejna sprawa to nagłe zniknięcie piosenki i obrazu jakieś przyciemnienie czy coś :) i na początek ładne wejście nie nagłe :) I fabuła tego wszystkiego. Ja np. Nie wiem o czym to jest a oglądałam go dwa razy taki pogmatwany. Przedstawiłaś 1D ale już dziewczyn nie czy tam dziewczyny już nie. Jeżeli bierzesz różne gify osób trochę podobnych do siebie ale innych powinnaś je przedstawić bo przynajmniej mi wydaje się że to są wie różne dziewczyny (mogę się mylić) w 0:30 jest gif chłopaków który się nie rusza dopiero pod koniec wtedy trzeba zastąpić go innym 0:54 - 0:56 zostaje bez muzyki jest napisane również że będą ludzie którzy zniszczą wszystko a pokazujesz jedną osobę powinnaś również ją przedstawić. 

Odpowiedź na zgłoszenie - Z tymi uwagami prosiłabym o wykonanie zwiastuna jeżeli mi się spodoba będzie rozpatrzone pozytywnie. :) 



Następna osoba to: Kinga Kinia




Co do tej osoby nie mam nic. Może poza tym że nie wycisza ścieżki dźwiękowej na koniec i to raczej będzie na tyle bardzo mi się podobała. 

Odpowiedź na zgłoszenie: Pozytywna 


To nie ma na celu obrażania was jeżeli tak to zabrzmiało to przepraszam ja porostu już siedzę w tym rok i nawet podczas oglądania głupiego filmu zwracam uwagę na przejścia wejścia itp. To już weszło mi w nawyk :) Wiec to na tyle z tego wszystkiego 

Kogoś pominęłam pisz pod notką! Ania i kinga proszone o pozostawienie adresu e-mail z gmail'a pod tą notką bądź napisanie do mnie na e-mail (zakładka "kontakt") dwutygodniowy staż od momentu współpracy reszta proszona do uzgodnienia pod adres podany w zakładce kontakt. 


To by było na tyle już wiecie co o kim myślę i jakie mam zdanie może łatwiej wam będzie wybrać osobę która wykona zwiastun? Myślę że na pewno będzie wam łatwiej. Miłego dnia wam życzę. Na dniach pojawi się REGULAMIN OSÓB ZGŁASZAJĄCYCH SIĘ NA STAŻ ORAZ REGULAMIN STAŻYSTÓW KTÓRY MUSZĄ  GO STOSOWAĆ. TO JESZCZE POJAWI SIĘ ZANIM WAS DODAM DO STRONY JEŻELI NIE CHCESZ GO STOSOWAĆ NIE MUSIMY WSPÓŁPRACOWAĆ ZA NIEPRZESTRZEGANIE REGULAMINU GROZIĆ BĘDZIE ZERWANIE "KONTRAKTU" 

czwartek, 1 sierpnia 2013

Nabor

Wszystkie zgloszenia ktore byly nadeslane do dnia 31-07 zostana rozpatrzone. Wybieram na twutygodniowy staz od jednej do trzech osob. Jezeli nadeslales/as zgloszenie w ktorym nie ma umieszczonego kontaktu z toba (e-mail gg fb twitter czy co tam jeszcze) oraz chociaz jednego filmu zrobionego PRZEZ CIEBIE uzupelnij dane masz na to jeszcze dwa dni. Po tym czasie zgloszone osoby wybrane oraz kilka informacji dla osob ktore zamawialy u Wiiix i nie dostaly jeszcze zamowienia oraz Olci ktora juz zakonczyla staz wypisze W JEDNYM POSCIE . Wtedy rowniez uzupelnie informacje kolejki w razie pytan do tego postu prosze kierowac je TUTAJ NIE W ZAKLADCE PYTANIA z pozdrowieniami Yeaaah ;3 ;3