sobota, 31 stycznia 2015

Witajcie

Cześć wszystkim!
Z tej strony Victoria Forever. Razem z Faith i Chérie będę tworzyć zwiastuny i jestem zadowolona z tego faktu. Sama nie wiem co tu napisać, chyba wszystko już Chérie napisała :) Skubana zabrała mi pomysły :)
Mam nadzieję, że będzie nami się miło współpracowało :)
Moje zwiastuny są krótsze niż Chérie, wykonałam je na blogi, które prowadzę. Jeżeli chodzi o moje zwiastuny-ja po prostu nie lubię dużo ujawniać :) 

Oto pierwszy, na bloga który zaczynam prowadzić z moją koleżanką.


A drugi jest też stworzony na mojego bloga, ale go prowadzę akurat sama.


Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie miła i każdy będzie zadowolony :) I to chyba na tyle, jeśli macie jakieś pytania to proszę pisać, ja nie gryzę. 
Do napisania :)
Victoria Forever

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz