sobota, 6 września 2014

Sad

Tak więc jest to notka którą powinna napisać Julia Berry ale że nie odpisała mi na gg napiszę ją ja. 
Wiem jak wszyscy lubiliście Julię i jej zwiastuny, ale Julia podjęła decyzję. 
Odchodzi ze stronki.
Jest to tylko i wyłącznie jej decyzja.
Nie chcę teraz podawać powodów jej odejścia, myślę że zrobi to sama w swojej notce pożegnalnej. 
Lecz jest prawdopodobieństwo że w bliskiej lub dalekiej przyszłości Julia wróci.
W związku z tym że teraz na stronie nie jest jedną autorkę mniej postanowiłam otworzyć nabór. 
I tym razem na pewno kogoś przyjmę. 
Zgłoszenia wysyłać na moje
gg: 48520391 albo na: zofia.saliniewicz@gmail.com
Zastanawiam się też nad dwiema rzeczami. 
Po pierwsze nad wyglądem bloga: jet bardzo ładny i w ogóle ale niewygodny, chciałabym wiedzieć jak się wam zamawia zwiastuny lub sprawdza różne rzeczy na stronie ponieważ jest to bardzo dla mnie ważne. 
Druga rzecz: Jak się lepiej zamawia: tak jak teraz czyli na zamówienia 5 czy lepiej by było gdyby były osobne podstrony autorek?

Faith

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz