wtorek, 15 kwietnia 2014

Swaggy


Zwiastun:





Mam nadzieję, że ci się spodoba,  liczę na opinię w komentarzu.

xx

9 komentarzy:

  1. bardzo dziękuje,
    śliczny zwiastun
    dokładnie o coś takiego mi chodziło ♥
    jeszcze raz bardzo dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Julia? Sorry, że znowu cię proszę, ale mogłabyś do tego zwiastunu "Nie mów nikomu" dodać trochę z
    Harry' ego Potter' a gifów? Sorki ale zmieniłam do niego koncepcje:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostaw tak jak jest, ale skasuj te gangsterskie xd i dodaj trochę z Ron' em Fred' em itp.

      Usuń
    2. z Malfoy' em dużo. Napisy:

      Rodzeństwo najbogatszych i najsilniejszych czarodziejów..

      to tu tak jak tam jakiś gif małej dziewczyny i jej braci ale zmiana bo dodajesz Fred'a i Georg' a

      Hope trafia do hogwartu..

      gif dziecka

      gif Luke

      gif Ashton

      gif Fred'a

      gif Georg'a

      Szkołą magii i czarodziejstwa zapanują czarne moce

      gif różdżki czy coś w tym stylu

      czy Hope poradzi sobie?

      gif jakiejś czarodziejki

      gif z ostatniej części H. P

      I co najważniejsze w którym z domów wyląduje?

      gif Sliterinu

      gif Gryfindoru

      gif hafellpafu

      gif Rejwenklow

      sory ale nie wiem jak to napisać xd

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Usunęłam już projekt, więc jedynie mogę zrobić go od nowa.. Chcesz?

      Usuń
    4. Jeśli tak to złóż zamówienie w zakładce ;)

      Usuń
  3. Piosenka zajebista :)
    Mogę wiedzieć, jak się nazywa tytuł i wykonawca? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 Seconds Of Summer - She Looks So Perfect

      Usuń