wtorek, 7 stycznia 2014

Clauduśka Duśka

Witam i się kłaniam milordowie!
Miał być post już kilka dni temu ale niestety wszystkie programy jaki miałam do robienia filmików się wzięły i popsuły choć nikt im na to nie pozwolił.
Tak więc dzisiaj jest zamówienie dla Clauduśki Duśki.
Mam nadzieje że ci się spodoba.
(Oglądaj w 1080p)


Nie wiem jak ci się podoba dlatego liczę na szczerą wypowiedź.
I do tego jeszcze jest problem z jednym gifem który się zbuntował i nie chciał ruszać i jest jako obrazek. ( Ten do Wraca z wojny na statku)

Hołp Ju Lajk It

6 komentarzy:

  1. Popłakałam sie!!!! To jest super!!! Dziękuje baardzo,jesteś wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda suuuper<3 wszystko wyszło niesamowicie :) no i ta muzyka tak super jakby gaśnie na koniec ;) no mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nawet nie wierz jak mi ulżyło że ci się spodobał. Ten robiłam w nowym programie ( każdy zwiastun robię w innym programie. A ta końcówka to dopiero teraz ją zauważyłam i szczerze nie wiem jak ją zrobiłam. I jeszcze czy mogłabyś wstawić zwiastun na boga, chciałabym żeby praca była umieszczona i dostępna do oglądania dla czytelników.

      Usuń
  3. Mogłabyś mi zrobić zwiastun ? :)

    http://memoriesismylife-imaginyoonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń