niedziela, 8 września 2013

Karola Lola

Mam kolejny zwiastun dużo osób do mnie pisało czy usuwam stronę bo nic nie oddaje a ja nadal się zastanawiam czemu taki pomysł? Nie dodawałam bo nie miałam internetu w laptopie jedynie transfer i telefonie. Na moim teranie czasami są braki neta więc ja już jestem przyzwyczajona do tego a nie zawsze będę was o tym informowała. Godzinę temu zauważyłam że mam neta więc dodaje zwiastun kolejny nie wiem kiedy się pojawi niczego nie obiecuje ale postaram się na dniach :) Mam nadzieję że ten wam się podoba bo mi na przykład się podoba jestem zadowolona. Jest mi trudno dobierać muzykę do zwiastunów ponieważ nie lubię nie cierpię wręcz popu a w Elektro i w rapie robić nie wypada. Na szukaniu muzyki spędzam bardzo dużo czasu jest wiele jak dla was piękniejszy piosenek ale ja ich nie znam więc wybieram te które pasują mojej wizji i są przypadkiem znalezione :D



MAM PROBLEM Z DODANIEM FILMU W MINIATURCE NA STRONĘ WIĘC DODAJE LINK <klik>

bezpośredni link do bloga ----->   <klik>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz